Novoroční tréninková výzva

Novoroční tréninková výzva

10.1.2018

Novoroční tréninková výzva o startovné/kompresní ponožky:

Možná už Vaše nadšení do lednových předsevzetí pomalu upadá, a proto jsme první měsíc přeskočili a přicházíme rovnou s únorovou výzvou! 

Pojďte začít s tréninkem anebo naběhat kilometry na další sezonu společně!

Připravili jsme pro Vás motivační plán, který dělíme na začátečníky; pokročilé a experty. Záleží jen a jen na Vás, na kterou skupinu se cítíte – zvolte si ji hned na začátku, a potom se pokuste splnit její požadavky. Nebudeme Vás kontrolovat, zda si výběhy plníte poctivě, předpokládáme, že budete výzvu plnit v duchu fair play a podvod by Vás netěšil.

Po ukončení měsíce (nejpozději však do 2.3.2018) nám zašlete email na: info@horskypulmaraton.cz s tím, že jste výzvu splnili a my následně vylosujeme jednoho šťastlivce, který získá startovné na závod Horského půlmaratonu, dle vlastního výběru (Šumava 19.5., Krušné hory 9.6., Krkonoše 15.9.). Přidat se můžete také do události na Facebooku a sdílet zde své pocity a dojmy s ostatními.

Tak hurá na věc!

Začátečník: 3x týdně výběh, z toho alespoň jeden delší než 7 km + 1x jakýkoli doplňkový sport (plavání, posilovna, běžky, jóga, lezení,..)

Pokročilý: 3x týdně výběh, z toho alespoň jeden delší než 12 km a celkově min. 30 km týdně + 1x jakýkoli doplňkový sport 

Expert: 4x týdně výběh, z toho alespoň jeden delší než 15 km a celkově min. 45 km týdně + 2x jakýkoli doplňkový sport (aby pouze neběhal)

Vzhledem k tomu, že je zima, tak přidáváme přepočet pro běžkaře 1 : 3. Tedy za každých 30 km na běžkách si můžete započítat 10 km běžeckých.

Výzvu budeme opakovat také v březnu a dubnu – podmínky vždy trochu přitvrdíme – každý z Vás, kdo úspěšně absolvuje výzvu až do dubna bude zařazen do slosování o kompresní ponožky, které se Vám budou určitě hodit při závodech. Prohlédnout si je můžete na našem e-shopu.